Lördag

Igår åkte vi hem till fam Axelsson och grilla lite och spela kort. Kuligt värre! :D
Hemma sent som vanligt :)
Vi fick jagat glassbilen med... Hehe... Hörde signalen och blev akut sugna på glass. Sprang ut ( jag Jessica Linnea och Theo) fick jagat ifatt den och köpte glass. Spännande man kan ha en fredagskväll! Haha!

Och idag fick jag sovmorgon. Eller fick och fick... Jag TOG mig sovmorgon hehe... Linnea kom in 20 över 7 och ville ha välling. Sen skulle hon ha frukost och tjata hela tiden... Fråga pappa sa jag då och då fixade han de så jag låg kvar till 8.30... Skööönt!
Gick upp och bytte om till träningskläder och cykla till gymmet. Träna ett sånt skönt pass och sen cykla jag hem.

Så nu har jag käkat frukost och fått duschat så nu e vi på väg in till backa plan. Ska kolla skor till mig. :)

Jag e ett kontrollfreak när de gäller åka bil. Eller när Jimmie kör bilen rättare sagt. Kör helst själv. Då har jag koll på läget. För Jimmie kör så jävla aggressivt och snabbt så då måste jag ha koll, tycker jag ;)
Ja jag vill ju inte dö...

Så nu kan jag inte skriva mer. Ett under att jag kunnat skriva så här mycke! Haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback