Lunchrast

Tänkte skriva och lägga in bilder från igår när vi va på skräddarön. Men så känner jag att jag hinner inte riktigt de nu så tar de i kväll ist... :)

Hur konstigt känns de inte att de e torsdag idag då? Hade vart gott å vara ledig varje onsdag,.. Eller fredag hellre förresten ;) Igår hade vi en jätte go dag med skit gott väder och go mat och glada ongar. Längtar ännu mer till semestern nu bara för de...

Ska ju på en minisemester den 11 maj jag och linnea med Jessica och Theo. Danmark över dagen. Ska faktiskt bli skit skoj och jag längtar! Haha...

Snart fyller jag år med. Inget å fira men en tårta får man ju göra! Hehe... Satt å sökte på "roliga" tårtor igår kväll om de e nått man kan göra. Känns annars som om man alltid gör samma. Lite tråkigt...
Men detta ska nog bli gött som jag hitta igår :) (hemligt så klart ;) )

E mest fyllningen som jag vill kunna variera. Men vi får se. E ju ett tag kvar så jag hinner ångra mig 1 miljard ggr :P

Tänkte jag skulle få till lite träning idag. Är änna dags nu!

Ne nu ska jag snart jobba igen!
Hörs senare!


Kommentarer
jeanette säger:

En viktväktar tårta kanske???? Ha haha nä skoja bara, ha mycke gogrejer på den

2013-05-02 | 13:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback