Måndag å vi e lediga!

Japp idag är jag hemma med Linnea. Dom har studiedag på Viljan så då tog jag en semesterdag. Känns ljuvligt... Synd att det e en dag bara... Haha! Semester e aldrig fel! ;)

I lördags va de cruising ja :) Cyklade in å titta på alla fina och fula bilar. Vissa bilar undrar man hur dom ens kan rulla! Haha... Men de e charm i dom bilarna med på nått sätt... Jag stod och titta i rondellen med Jessica och hennes familj och Netten med 2 av 3 barn :)

Sen när vi tittat i typ 2 timmar cyklade jag hem och duscha och bytte om för kvällen. Hämtade upp Jessica och vi drog hem till Hanna där även Therese och Robert va :) Dom förfesta och jag drack Loka! Haha...

Sen va de dags för kåken och när vi kom dit hade snowstorm redan börjat spela! Men vi hann se/höra några låtar :) Va väldigt fräckt!
Sen spelade rövballebandet. Dom va speciella kan man ju säga! Haha... I slutet sprutade de ut toapapper från scenen och publiken kastade hö... Men de va en show ändå i de! Haha...

Jag hade iaf en väldigt rolig kväll! En skitrolig kväll faktisk :P

Igår va jag seg även om jag fick sova till 10.30. Va la hemma runt 4 tror jag så några timmars sömn blev de. Käkade frukost och sen längtade jag efter Linnea! Hehe... Så åkte ut till Lycke (där hon var) och krama henne i 100 år! Haha...
Tack Ellenor och Kennie för hjälpen! Guld värt!

Linnea va helt slut igår eftermiddag. Så när vi åkte hem från Lycke (strax efter 16) så somnade hon. Och sen efter 1 timma vägra hon att vakna. Bara gnällde och skrek så vi lät henne sova för natten. Jag sa till Jimmie att hon kommer väll vakna vid 2-3 i natt och va pigg men får ta de då... Vi e ju ändå lediga i morgon! :)
Men vid 6 i morse kom hon in. Så hon va riktigt trött!! Behövde sova kan man säga! Hehe...

Vet inte riktigt vad vi ska göra idag bara... Hade tänkt att åka till öf men vet inte hur sugen jag e på de... Kanske någon utflykt nånstans? Vi får se!

Nu kanske de e dags för att klä på sig för dagen? :) hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback