Måndag

I natt har vart den värsta natten på myyyycket länge! Kan inte minnas sen jag va så här trött... Linnea har hållt mig vaken till och från mellan 2-5.

Kom in till mig vid 2. Ok, tänkte jag. Orkar inte bära tillbaka henne.... Men hon somna inte utan sjunger, putter på mig med tår händer och rumpa. Jag somnar i (vad som känns)som 2 min sen väcker hon mig av nått av ovanstående...

En gång väckte hon mig och sa; Mamma kan du akta dig. Du ligger på mig.
-men va? De gör jag inte. Flyttar jag mig lite till så ramlar jag ur sängen. (Låg på kanten och hon hade resten av hela sängen.) ååååh.... Kommer vara trött redan vid 5... Kan ju tänka mig Linnea idag att hon lär vara trött med. Men hon fick lite mer sovmorgon än mig för Jimmie börjar sent så han lämnade henne idag. Skönt de.

Men nu ska jag inte klaga mer... Haha... Får lägga mig tidigt ikväll!

Idag tog jag bilen till jobbet. Ska iväg efteråt så måste iväg snabbt! Hehe... Linnea ska hem till Hanna under tiden.

Tänkte svänga förbi Tårtdecor idag med. Se om dom har nått skoj till min tårta.

Nu ska jag snart jobba igen så skriver mer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback