May. 12, 2013

Ja herregud... Kan knappt fatta att de va jag på bilden... Men känns helt jävla underbart att jag har gjort nått åt de...

Mickan; Jag är med i viktväktarna. Funkar jätte bra för mig!

I morgon är de vårruset! Tagga tagga!! Haha...

Har mått så där idag. Vet inte om de blev för mycke godis igår och man har sovit dåligt i natt men kände mig hängig förut på dagen så när vi åkte hem från lycke ville jag bara hem å va... De ville inte Jimmie... Haha... Så han åkte till Axelssons å grilla. Linnea va kvar hemma med mig så vi baka lite och sen ville hon gå ut så hon fick gå ut själv på gården... Hur stor e hon inte då?!! Min rediga tjej...! ( även om jag stod och glodde i fönstret 90% av tiden! Haha)
Hon hitta en kompis å leka med och när jag va klar i köket kunde jag gå ut och sätta mig på framsidan. Lagom till solen kom.

Linnea ville plocka blommor så jag tog på mig skor och jacka och vi gick ut i skogen som ligger ett stenkast från oss. Björkås e ändå ett fint ställe! Härliga slingor att gå. Skog och nära till centrum. Affären 10 min bort... Gött! ;)

Men iaf... Hitta hur mycke blommor som helst! Mysigt va de... Kände att de va de jag behövde!

Nu mår jag mycket bättre. :)


I mon e de måndag igen. Händer en del denna vecka!
Måndag- vårruset
Tisdag- tatuering!! (Jääääj!)
Onsdag- inget planerat... (Träna jävel?)
Torsdag- vernissage på Viljan
Fredag- inget planerat... (Träna jävel?)
Lördag- cruisingen i k-älv
Söndag- kosläpp i fontin

Haha... Kände hur ointressant detta var! Men men... Min blogg i ett nötskal! Haha...

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback