Möss

Kan man få möss i en lägenhet, 1 trappa upp, med 2 katter som bor där?

Igår kväll när vi satt och kolla på tv hörde jag nått konstigt ljud från hallen. Jag stängde av ljudet på tvn och gick mot ljudet (hallen). Stod en stund och lyssna och det lät som de kom från ena garderoben i hallen... Jag ropa till mig Jimmie och han hörde ljudet med och tyckte de lät kom från garderoben oxå.

-Ska jag öppna fråga han? Och då tystnar de.
Ja visst sa jag och var beredd på att 30-tal möss skulle flyga ut.
Men inte nånting.
Hade de nu vart möss så hade väll dom gömt sig när dom hörde oss och framförallt om vi öppnat garderobsdörren.
Så jäkla äckligt!!! Om de nu e möss så känns de som katterna borde hört det med eller? Får titta där i idag och se om jag ser musbajs eller nått annat spår.... Uääää.....

Förresten! Möss vill väll inte vara i en lägenhet nu när de e så gött väder ute?? Hade de vart vinter så kan man ju förstå... Ne jag vet inte... Fortsättning följer! ;)

Idag ska jag till gyn, igen... Haha... Eller de e inte alls roligt... Men sånt man måste när man "e som jag e".
Trött på skiten nu. Fast de e la som alltid. Det kunde vart värre!

Sen ikväll ska vi ut till Lycke å lämna nån grej som pappa skulle ha från Jimmie... Har inte helt koll på grejerna... Haha...
Nu blir det snart mer jobb!
Önska mig lycka till!


Kommentarer
Anonym säger:

En borr va det han skulle ha;) hehe.. Vi hade möss på vinden här i vintras men e ju iof lite olika matrial på vårat å ert hus:/ plus att det va vinter, annars får du ringa förbo..

2013-05-29 | 13:58:45
Bloggadress: http://Lillanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback