Onsdag bara så där

Igår bidde jag å mamma gaddade! Min tog bara 15 min (om man inte räknar med allt förarbete och inplastning på den ) mammas tog ca 30 min. Den blev jätte fin! Passa jätte bra på henne!

Min är inplastad ännu så jag kan inte lägga ut nått kort... Den e alldeles smetig så man ser inte vad det står. Hehe...
Linnea fick följa med när vi tatuera oss. Hon somna i bilen in och sov ända tills jag var färdig. Han skulle bara lägga plast om den så kom hon trippandes från vagnen... Hehe...



Idag MÅSTE jag handla... Har inga grönsaker alls hemma... Tänkte kolla in lillgammalt i Kungälv med :)
Bara för att se vad dom har för fint!
Hoppas på att man fyndar nått kul kanske....?

Igår kväll va vi hemma hos Jessica å fira att hon fyllde 25 år. Tårta å massa kakor :)
Efteråt åkte vi ut till mamma och Linnea fick sova där. Eftersom hon sov middag så länge va jag rädd att hon inte skulle somna på kvällen. Så mamma hade henne så kunde L sova ut på morgonen med :) (och jag kunde få somna på kvällen ;) )

Tänkte: Va skönt! Ingen Linnea som väcker mig i natt!!
Tror ni inte att diesel ska stå och krafsa på dörren så jag vaknar ist.... Suck... Men jag gick på toa och somna om lika fort igen :)

Men efter jobbet får jag hämta Linnea igen! Kändes konstigt att lämna henne igår och åka hem å lägga sig... Hehe..

De ska va sol efter 14 idag har jag läst. Och nu ser jag att de börjar spricka upp där ute! Wiiii!!! Blir att ta cykeln till lillgammalt sedan! Måste röra mig mer denna vecka. Hade gått upp i vikt igår när jag vägde mig... Inte bra! Men de va vad jag trodde så e inte förvånad :)

Nya tag i träningen och ge järnet!
Synd bara att man ska va så trött hela tiden. Får lägga mig tidigt ikväll, helt enkelt och hoppas på att jag gör de med! Haha...

Nu ska jag snart jobba igen!
Hörs senare!
Bilden e från när vi åkte färja! Fiskedamm! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback