Onsdag lillördag!

Snart e de fredag... Inte långt kvar!!! Till helg alltså... :)

Igår va jag och vägde mig. Gick bättre än vad jag trodde så jag e nöjd!
-1,3 kg :) Så nu jävlar måste jag hålla kvar detta så jag fortsätter i den riktningen!

Tänkte jag skulle träna idag om jag hinner. Ska iväg och hämta en gungställning som vi ska ställa i Lycke. Och det blir efter att Jimmie kommit hem så träningen får bli sent idag!
Hon verka lite knepig hon vi ska köpa den av... Iaf via fb som jag pratat med henne... Så får se vad hon säger när vi träffas! Haha...
Hoppas vi får med den hem med... Att den går att skruva ner! Men de får vi la se ikväll som sagt...

Tänkte jag skulle grilla idag. Även om de regnar. Har ju tak över ;)
Fast idag blir de fisk. Fiskpaket.
Kanske kan va gott? Hehe...
Och till de: potatis i ugn. Skivar dom som chips (fast lite tjockare) och lägger på Bakplåtspapper och in i ugnen 200grader tills dom får en brun lite bubblig yta :) lite salt på de så e de färdigt! Aldrig testat de men lät väldigt gott!
Sås får bli crème fraîche eller nått till... Vi får se!

Vakna av att Linnea va ledsen i natt och ville sova i min säng... Inte bra... Hon måste lära sig att somna om i sin säng... Men de e så mycke lättare på natten att bara blunda och somna om än att få henne att lägga sig i sin säng och så börjar hon gråta och vill inte sova osv.... Jaja... Nästa gång får jag kanske skärpa mig då... :P

Vakna även av att jag låg och klia mig på tatueringen några ggr i natt! Kliar som bara den! Men nu e de lugnt... Som tur e!
Vill tatuera mig igen... Synd att de kostar så himla mycket. Eller kanske e tur? Annars hade man la vart full av tatueringar... Haha...

Ne nu ska jag jobba innan de e dags att åka hem!! Wiiiii....!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback