Regn, vikt och ännu mera regn

Undra om de finns någon chans att de slutar regna vid 13.30 -Då jag slutar?

Va så himla gott väder i morse så jag kände ett litet hopp om att vi kanske slipper regnet. Men nej, de kom ändå.
Ska in till stan efter jobbet så hade vart gott om man slapp bli blöt! Hehe... (Ska ju inte cykla dit, iof. Blir bilen. Men måste ju ta mig till bilen! ;) )

Vägde mig igår förresten!
-1,2kg denna vecka! Gött! För de trodde jag inte! Så ny blir man taggad som bara den!
Och på måndag e de vårruset! Hoppas de e uppehåll då iaf! Ska också bli kul! Wiiii....!
Testade att springa igår på gåbandet men va för trött för att orka allt för mycke. Dessutom tappar jag mina brallor när jag springer. Måste köpa nya träningsbyxor! :D

Ne nu ska jag kolla vidare! Höööörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback