Sol, semester, vab och kanske träning?

Idag ska jag möta upp en tant och kolla på en bilstol som hon säljer. Hoppas den är bra och fin så jag vill ha den :)

Jimmie är hemma och vabar för L idag. Hon har åkt på någon förkylning så igår kväll vid 23 vakna hon och va hes och ledsen. Annars sov hon hela natten. Så i morgon är jag hemma och vabar! Lika bra att hon får en "vilodag".

Mössen har jag inte hunnit kolla upp hemma ännu, om de nu e det... Ush... Bara tanken äcklat mig... Haha...
Va ute i Lycke igår och fick mat å stanna där tills kvällen så hann inte riktigt... Men hördes inget igår iaf.

Idag är det även familjedag i björkås. Vid stora lekplatsen skulle de va ståhej. Men det får vi hoppa...

Träning står på schemat idag! Vet dock inte om det blir gym eller ute ännu... Lutar åt ute... :P så himla gott väder! Och på lördag är det 1 juni.... Sjukt. De e ju iaf en sommar-månad! Å snart e det semester! 5 veckor kvar ungefär...! 18 arbetsdagar! (De lät närmare!) haha...

Ne nu blir det mer jobb snart! Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback