Sol sol sol!

Fick för mig att de va onsdag hela morgonen hemma innan jag kollade min kalender på telefonen. Gött när de är åt de hållet. Fredag i morgon alltså! :D

Å snart e de cruising. Lördag rättare sagt. Ska man gå eller inte...? Lutar åt att jag ska just nu för stunden... Hihi...

Idag ska vi på vernissage på Viljan, linneas förskola. Ska bli kul! (Men samtidigt känner man kanske inte för att gå till förskolan å va inne när de e så gott väder) men skit i de... Linnea kanske tycker de e kul å visa vad hon gör på förskolan! Hehe....

Idag får man riktig sommarfeeling! Samtidigt som man undrar hur länge de håller i denna gången? Hehe... Ska bli gött å cykla hem sen. Tur jag bor nära jobbet så jag kan de.

När de e så här gott väder så längtar (iaf jag) ännu mer till att bo i hus!!
Linnea älskar ju att vara ute så igår på eftermiddagen så ville hon gå ut å leka på gården. De fick hon men man står ju som en hök i fönstret ändå. (Jag höll på med middagen så kunde inte gå med)
Men hade man bott i hus hade man ju bara kunnat slå upp ytterdörren gå ut och tända grillen och Linnea kunde lekt på tomten. :). I framtiden så!
Bor bra nu ändå med tanke på att hon har kompisar på gården och att hon faktiskt KAN gå ut själv. Bara jag som har "ont" av de... Hehe...

Varför blir jag alltid sötsugen efter lunchen??? Jätte jobbigt...

Nu ska jag lata mig lite tills rasten e slut... Hehe...
Min tatuering!


Kommentarer
jeanette säger:

Va bra den blev!!! Nu blev jag lite sugen på att göra en oxå.....

2013-05-16 | 12:04:56
Fina säger:

De tycker jag du ska göra Netten! Vi kan göra samtidigt :)

2013-05-16 | 19:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback