Sol sol sol

Jag va skettrött i morse när klockan ringde. Va därför tvungen att räkna veckorna som e kvar till semestern... Haha... (Där av inlägget innan)

Nu ligger lunchen i magen och nu e man så där mätt-trött... Fiskbiffar blev de till middag igår så de fick bli lunchen idag. Sketgoa!!

Idag är de apt i em. Hur sugen e man på de när solen lyser och man hellre är ute och gottar sig? Men de e inte så länge så jag ska inte klaga. E slut kl 16 ändå.

Va jag har saknat sommaren. Inte för att den helt 100 e här ännu, men jag längtar jätte mycke till sol och bad vid stranden. Goa frukostar på balkongen, tälta... Osv... Jag och Jimmie kommer ha 3 veckor av 4 tillsammans. Tack vare hans chef... Ändra så här långt efter :/

Igår när jag hämta Linnea hos Hanna så va dom nere hos grannarna och kolla på hundvalp. Så jag sprang ner dit så fort jag kunde för att få se! Hehe...
Och ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH så söt hon var!!!! Så snäll med. Och riktig sån valppäls hade hon med så man ville bara bära upp henne och krama ihjäl henne! Haha... En border collie var de. Antar att hon ska valla fåren sedan?

Vill med bo i hus och ha hund och några hönor. Fåren e inte noga... Haha...
---------------------------------------------------------------------

Blev avbruten för att de ringde i telefon och sen va rasten slut så jag publicerar de nu då. Inte för att de spelar roll... Haha...!
Men så vet ni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback