Tisdag- irritation, tatuering och massa grattis!!

Skulle precis skriva att de ser ut som om de kommer regna när som helst men jag titta ut igen å då regna de! Haha!
Kul å cykla hem sen...men man e la härdad nu efter igår! Sprang i (ösregn e la å ta i) men regn iaf på vårruset! Jävlar va blöt man blev! Men va kul det va! Nästa år ska vi slå tiden vi klara i år. 33 min kom jag å Netten in på (vi sprang tillsammans) mycket bättre än vad jag trodde eller ens hoppats på!

Känslan efteråt va så jäkla najs! Jag fick någon adrenalin kick så det kändes som jag kunde springa 5 km till! Haha...

När jag kom hem på kvällen duscha jag och sen käka macka å sen la jag mig. När klockan ringde i morse trodde jag att jag skulle dö... Fy fan va trött jag var! (Är ännu faktiskt) gått som en zombi hela dagen! Men idag ska man gadda sig så då blir man lite piggare! Hehe...

Mamma ska med och göra en hon oxå. Bilder kommer senare...! Hihi..

Blir så irriterad på en viss person... Hatar denna person! Bläääää...
Att en person kan förstöra hela ens humör... Inte ok...

Idag fyller även världens bästa kompis, Jessica, år!! Grattis grattis på 25 årsdagen! Nu e du snart ikapp mig... ;)

Fast vi kommer alltid att vara 20 år båda två ju... Hehe...

Hade inte klagat om de sluta regna när jag ska cykla hem sen... Har regnjackan med så ska väll överleva... ;)

Nu ska jag lata mig resten av tiden på rasten! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback