Tisdag men känns som måndag

Känns som de e måndag hela dagen idag! Hehe... Bara för att jag va hemma igår... Men lyckades göra rätt frukost på jobbet iaf så helt borta är jag nog inte.. Hehe...

Va inne på gekås hemsida och titta ( som vanligt) och då hitta jag en blogg som skriver priser och annat som hon hittar där. De tyckte jag va bra! Tog kort och la ut på bloggen på saker som fans där! Tycker de e så dumt att inte ullareds-bloggen inte skriver priser, men samtidigt förstår man la varför med....

Grillade igår :) blev väldigt gott och jag och Linnea käkade på balkongen ( Jimmie slutade sent å va inte hemma)

Så nu kanske de blir grillat varje dag? Haha... Ne idag blir de nog inte de... Tror inte jag hinner. Ska ju till viktväktarna och efter de e de träning och sen sova... :P

Stängde av tvn vid 21.15 igår... Va så himla trött så jag somna på 2 sek. Men ändå e de himla jobbigt att gå upp 05.45... Konstigt de där! (Jag fick sovmorgon idag för Jimmie lämnar Linnea denna vecka :) )

Linnea kom in i natt till mig och sov bredvid. Jimmie somna på soffan igen... Så jag la hans täcke imellan mig och Linnea, som en korv. Och jag har inte märkt av henne alls i natt! Hur skönt som helst. Annars ska hon ju ligga och knö och putta och hålla på.

Idag blir de nog utflykt till stora lekplatsen efter jobbet... Om inte regnet kommer...? Linnea har velat gå dit nu ett tag. Eller hon säger att hon ska gå dit själv... Men jag säger nej... Gården e ok att leka på själv men inte dit bort! :)

Har lust att köpa blommor till balkongen med. Har en tunna eller vad man ska kalla den som jag vill sätta blommor i :)

Ne nu blir de snart jobb! Ha de gött!
(Linnea i söndags. Plockar maskrosor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback