Tråk-tisdag!

Hanna: hon tyckte om alla kläder hon fick och ska ha på sig allt helst på en gång, eller byta om 30ggr/dag ;)
Shortsen va favoriterna jag köpte :)

Idag e de inte lika fint väder. Eller iaf inte än så länge. Kanske spricker upp fram åt em? När jag gick till jobbet i morse så regna de iaf. Lite grann...

Om de e tråkigt väder i eftermiddag så ska jag å Linnea baka en kaka. Hitta ett recept jag vill testa. De skrev jag igår va?? Jaja...

Ska även handla idag! Mat å sånt trökigt!
Vill åka till Ullared igen och hitta en regnjackan. Fast de kanske finns billiga på Klädkällaren? Har inte lust ( eller råd) å lägga 500-lappar på en jacka...

Hitta en fin i Ullared men den va liiiite väl tajt runt magen... Tyvärr! 179kr hade den kostat annars... Lagom! Haha

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer... Så kanske lika bra å sluta? Haha... Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback