Wohooo!!!

Grattis till mig idag! Haha...

Fått massa grattis på fb och i telefon. Så roligt :)
Även blivit firad på jobbet. Dom sjung för mig och jag fick en fin blomma.

I morse när klockan ringde så hörde jag att Jimmie redan va vaken. Eller jag hörde att tvn i vardagsrummet va på. Låg och drog mig extra i sängen för jag hade ju inte bråttom...
Gick upp och möttes av en glad Jimmie.
"Får jag ingen frukost på sängen hehe...?" -sa jag och halv skoja... (För man hade ju inte tackat nej till de :P)
Då han svarade Jaha... Ööö.. Näää...

Suck tänker jag på vägen till badrummet för att slå en drill. Kollar in i köket och ser levande ljus och uppdukat med frukost. Världens överraskning! Haha... Även ett paket låg där med!!!
Vad har hänt med Jimmie tänkte jag. Nån har bytt ut han! (Ne så tänkte jag inte... Men överraskad blev jag!)

Borsta tänderna och klädde på mig. Öppnade presenten. Förväntan va inte så jätte stor för de stod NetonNet på inslagspappet och jag hade inte sagt nått jag önska mig därifrån. Hade bara gps-historien bak i huvudet som påminde mig. Så jag förväntade mig nått i stil med det... ( om man kan säga så ) hehe...

Öppnar och blir GLATT överraskad!
De är en liten högtalare som ser ut som en djävul som jag kan koppla in telefonen i.
Han säger; du brukar ju alltid lyssna på musik när du lagar mat så tänkte jag att du kan få bättre ljud.
Va har hänt? Han har sett vad jag behöver utan att fråga om jag vill ha de. :)
Låg en grej till i paketet. En liten söt mp3.
Han: du kan ha den när du tränar. Kan du lägga in all möjlig musik som du lyssnar på.
Wow! Hur vet han att jag behövde de? Har han lyssnat när jag klagar!? Har han alltså lyssnat?
Den va även så bra att man kunde sätta fast den på linnet/tröjan när man tränar.

Jag är ooootroligt glad för presenterna. Mest för att han sett/hört vad jag behöver. Idag är jag väldigt glad att jag har han :P haha...
Älskar dig Jimmie!

Lugnt och skönt på jobbet idag med. Städat som bara den :)

Efter jobbet bär de av till kärna för att klippa mig :) ska bli så gött!

Men nu hinner jag inte skriva mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback