Bullar bullar bullar

Ska man baka eller inte? De e ju himla kul att baka och Linnea tycker med de... Men sen vill man ju gärna äta dom med. Och de kanske är mindre bra? Hehe... 

Kanske ska testa å göra några annorlunda bullar? Inte just traditionella kanelbullar? Hitta några roliga på en sida med nutella i. Och några som såg lite roligare ut än en vanlig kanelis. Äh får se... Kanske gör bullängder? 

Tacos på jobbet idag. Fick till och med kramar av två barn när jag sa att det var tacos. Hihi... Då kan man ta åt sig äran att de e jag som lagat maten... Hihi..,! 

På måndag fyller Jimmie år. Har köpt en present till han men funderar på att köpa en till... Får se vad pengarna säger efter helgen... Haha... Ska ju på loppis på söndag. Hitta kläder till Linnea tänkte jag. Även om de e billigt där så är de ju ändå slantar som dras :) 
Ska bli kul. Hoppas jag hittar mycket. 

Linnea ska även ta kort på söndagen på dagis innan loppisen. Gött att få de gjort så kanske några julklappar blir klara sen :P 

Gick ner till city gross igår med Linnea och köpte en väska till som vi ska ha till Spanien. (Ja min dröm påverka mig... Haha) så nu har alla tre varsin :) bara 47 dagar kvar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback