Denna natten alltså

Denna natten har vart ett helvete.... Sov jätte gott fram till två sen hörde jag Jimmie och Linnea i soffan ute i vardagsrummet prata. Å självklart behövde jag gå upp på toa då när jag vaknade. Gick upp och båda ligger och sover i soffan. Trångt tänkte jag... Men men... 

När jag kom tillbaka från toan så ligger båda inne i sängen istället. (Vilket jag inte gillar. Trångt, varmt och jobbigt) men lägger mig ändå och försöker sova. GÅR INTE!! Arg och irriterad på att de inte går så lägger jag mig i soffan istället. Kan inte sova ändå. Sätter på tvn och tänker att Jaja, dags att gå upp nu då.... >:( 

Efter kanske 30 min kommer Linnea ut och sa att hon frös. Fick inget täcke av pappa. Så hon kryper ner hos mig. Jätte mysigt :) 
Hon somna efter en timma och jag dosa till efter de med... 
Så idag lär jag ju vara trött irriterad å grinig. Skoj...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback