Fredag -Kanelbullens dag

Idag vakna jag innan klockan ringde. Typ 15 min innan och va så pissenödig. Ingen idé att gå upp på toa och sen lägga sig igen. Så I'm up! 

Tur det är fredag! 

De va Hela Sverige Bakar igår på tv. Ända sen de börja har jag inte sett ett helt avsnitt... Orkar inte vara vaken. Igår kväll när vi satt i soffan så somna jag och vakna. Somna vakna. Tillslut sa jag till Jimmie att jag måste gå och lägga mig... Jag som älskar de programmet... Jaja. Viktigare att sova, så klart :) 

Måste köpa lampa till min cykel med. Är på gränsen till kålsvart ute när jag cyklar till jobbet på morgonen. Och reflexer är bra att ha med... Hehe... 

Igår baka jag och Linnea bullar. Linnea har blivit riktigt duktig. Dom blev jätte fina! (Om man få skryta... Haha) 

Jag hjälpte henne att rulla ihop bulldegen, sen gjorde hon allt själv. 

Jag gjorde med kanelbullar men dom såg inte ut som vanliga. Mer kringelformade. Blev jätte goa.  Va ju tvungen att smaka hehe... 

Sen gjorde vi även negerbollar/chokladbollar. Dom ska vi ha ikväll som fredagsmys. 

Ne nu måste jag ta å klä på mig och borsta tänderna å så... Hörs under dagen! 

Ät mycket kanelbullar nu på kanelbullens dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback