En Alvedon hade suttit fint!

I natt har jag sovit som en kratta. Vaknat av att halsen gjort ont så till slut gick jag upp och fick tatt en tablett och lagt mig igen. Sov i alla fall 2 timmar i streck efter de! Konstigt för jag prata med han som lämna maten igår och han sa att hela hans familj vart dåliga. Feber och snuva. -jaha! sa jag. Jag känner inte nått! 

Å i natt small det till... Suck... Än så länge går det bra men känner i bihålorna att de änna e svullet och näsan rinner och halsen river. 
Snoret e gult=Inte friskt! Haha... 

Men i morgon är de apt så jag hoppas jag kan stå ut tills dess! Vila mig i kväll helt enkelt...  
Med detta intressanta inlägg så ska jag avsluta nu... Haha... 
Ha de gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback