Fullmåne

Har sovit konstigt i natt med. En på jobbet sa att de va fullmånens "fel". Kanske de... De va inte halsen å näsan som va jobbig för mig iaf. Vände och vred, gick upp på toa. Försökte sova igen. Tillslut vid 05.00 så orka jag Inte mer. Då va de dags att gå upp! Hehe... 

Va på apt igår och de låg jag å tänkte på när jag va vaken. Vet inte varför... Jaja... Jag känner mig inte trött nu iaf. De kommer säkert ikväll. Men de tar jag då lägger mig tidigt. 

Idag ska vi  med Sofie till stallet och klappa och kanske rida lite? Inte jag alltså, utan Linnea då... Jag ska gå bredvid och se till så att L inte dör. Haha... Ne så ska man inte säga! Haha... Jag gillar hästar :) och Linnea älskar dom. 

Ååååh!! Kom på att hela Sverige bakar kommer ikväll!!! Åh, då blir de inte att lägga sig tidigt! Eller så kollar jag på webben senare...? Ja ja vi får se! 

Nu ska jag spela lite spel på telefonen innan de blir mer jobb och sen slutar jag å sen ska jag hämta Linnea! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback