Grisar, hönor, lamm och hundar

Ja det låter som vi vart på någon 4H-gård idag men vi har bara vart hos Hanna i Romelanda och hälsat på deras grannar. Haha...! 


Så himla mysigt med djuren. Vill oxå bo så. Fast jag vill bara ha hund och hönor. Lamm och grisar behövs inte... Hehe... 

Hittat en ny favoritras på hunden jag vill ha i framtiden. Shetland sheepdog. (Lassie-hund) byter favorit väldigt ofta så de e inte säkert de blir en sån. Men får jag bestämma nu, så skulle de bli de :) 


Ska bara skaffa hus å så först............... 

Hanna färga håret på mig idag med. Tänkte få bort de bruna/röda jag har i håret och de blev ljusare! Kanske lite mer fläckvis än vad som var tänkt, men ändå! Snart har jag fin hårfärg! ;) 

Ne nu ska jag mysa med L innan hon somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback