Höst, love it!

Kallt och ruggigt ute. Man vill bara va hemma tända massa ljus och mysa i soffan med mjukisar på sig. 
Men de e måndag. Var bara att slänga sig på cykeln och cykla till jobbet i morse. Fullmunderad av regnkläder. Hehe... Njöt lite extra mycket faktisk. Dels så gillar jag hösten och dels så närmar de sig jul. Och resan med. Spanien. Men innan dess ska vi ju till The Reef och gotta oss. Ja detta blir en rolig höst! 

Längtar tills vi ska julpynta hemma med. Men de får allt vänta ett tag. E ju vara september. Om 3 mån är de 1 år sedan jag opererades. Så gött att ha det bakom sig. Men de ska jag inte tänka på nu. Får tänka på allt de positiva framför. Roligare så... Hehe... 

Vad ska man hitta på idag då? Kanske baka någonting? Hittade ett roligt recept på kakor som såg ut som nallar när dom va klara men kom inte ihåg vart jag såg de... Jätte störande! Får leta igen. Tror de va på www.bliminjast.se så får börja leta där. 
Tror Linnea hade tyckt dom vart roliga att baka. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback