Liseberg

Igår åkte vi till Liseberg med Kennie Ellenor och Jesper. Åkte massa roligt (ja även jag tyckte de) hehe... Käka lunch och sedan glass på Ben&Jerrys hann vi med oxå :) hade en kanon dag även om de kom regnskurar i mellan åt. Fast de va bara bra. För då va inte köerna så långa!

När de va dags för Kennie å Ellenor å Jesper att åka hem stanna vi kvar en stund. Åkte lite sånt som vi inte hunnit med innan. Linnea ville åka flumeride bland annat... Trodde hon va för liten först men ne då. Hon fick allt åka med vuxen sällskap! Så vi ställde vagnen åt sidan och ställde oss i kö alla tre! :) trodde Linnea skulle va livrädd efter den turen men hon sa: JAG VILL ÅKA DEN IGEN!!! Nästa gång blir de åkband för henne om vi åker dit innan sommaren är slut. Vintern e la inte så mycket att åka ändå? Jaja... De märker vi!

Tack Ellenor och Kennie!!!

På kvällen åkte vi hem till Kennie och Ellenor och jag blev 7par byxor rikare plus ett nytt bord och stolar! Så snart ska här slipas och målas! Kul!!!

Känner mig änna seg idag med. Kanske e trött sen igår?? Hehe...

Nu ska jag iaf snart jobba sista timmarna innan jag ska hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback