Lördag dag

Kan ju säga att de kändes ännu segare att vi ställt klockan i morse när vi åkte dit för att få reda på att de va inställt...!!

Åkte dit, som sagt, och ryckte i alla dörrar och undra vart de var vi skulle gå in. Klockan ticka på och blev mer stressad. Kollade mejlen i telefonen för att se om de stod nått telefonnummer i mejlet jag fick för några veckor sedan. Då ser jag att jag har ett nytt mejl från igår där de stod att dom skjuter upp gympan till nästa lördag.

Trött jag blev... Och Linnea blev jätte ledsen. Men när vi gick mot bilen gick vi förbi en lekplats å då ville hon leka där och blev genast glad :)

Sedan åkte vi in till Kungälv med Jessica och barnen och vi fick även med oss Jesper :) De va ponnyridning och fiskedamm å massa kul.

Nu ska jag sova snart. Är helt död...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback