Söndag. Helgen börjar lida mot sitt slut..

Ja i morgon blir det en ny vecka att ta tag i. Denna helgen har vart riktigt go. Kanske för att jag va ledig i fredags med? Så skulle man haft de varje vecka... Hihi... 

Glömde ju skriva att vi va på dansen i lördags morse. Linnea tyckte de va kul. Men tror hon tycker de blir roligare när man blivit lite varm i kläderna. Känner fröknarna mm och så. 😊 

Idag har vi vart på lager 157 med Jessica-familjen. Ligger i kållered. Hitta 2 kjolar till L och en tröja till mig. Jessica som såg den först och visa mig.  jag blev kär med en gång i den ! Haha... 

När ska jag va så fräsig nästa gång då så jag får använda den? Livet är en fest heter de ju så... 

Nu e vi i Lycke och har mölat  tacos. Himlans  gott!! 
Snart hem och deppa för att de e alldeles för många dagar kvar till helg 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback