Torsdag hela dagen

I morse fick jag för mig att de va fredag. Värsta känslan man kan få när man kommer på att det INTE är så.. Men nu har snart denna jobbdag gått och i morgon är det faktiskt fredag (och lööön!!) jag ska köpa så mycket skit när pengarna rullat in... Ne de ska jag inte, men de hade vart kul om man kunnat. Tänk att åka till Ullared 1 gång i månaden och shoppa  loss! Köpa allt som man behöver och allt som man verkligen inte behöver... Haha... Hade fått bo i ett slott för att få plats med alla grejor... Haha... 

Jimmie ska till Vänersborg och greja i helgen hos sin morfar. Hjälpa Bettan och dom med att fixa och städa... Måste va skitjobbigt att städa så när någon dött... :( 

Ne nu ska jag jobba dom sista timmarna innan de e dags att gå hem! 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback