41 dagar

Satt och kolla instagram på folk som lagt ut bilder som är i samma vecka som jag. Tycker de är roligt. Mysigt med. Vecka 35 idag. 41 dagar kvar till bf. Ca 5-7 veckor tills vi får träffa bebis. Så lite... Jag är inte redo än. Får gärna ligga kvar tills det är dags och lite till känner jag nu. Om 2 veckor ska jag till barnmorskan igen. Då ska vi gå igenom mitt förlossningsbrev. Vet inte riktigt vad jag vill att det ska stå där... "Vill ha all bedövning som finns." Hehe... Ne men vad skriver man? Har ju ett tag att fundera på de... 

Nu har Jimmie somnat iaf... Linnea sover med sen någon timma tillbaka. Somna i mitt knä. Myspys. Läste saga innan och ikväll blev det törnrosa. Kanske skulle ta å se den filmen någon regnig dag? 

Ne nu ska jag med sova. I morgon är det långfredag och vi ska göra lite påskpyssel. Och sedan hem till mamma å pappa å käka påskmat. 
Ne! Sova va de! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback