Det blir aldrig som man tänkt sig!

Vakna vid fem idag och kunde inge somna om. Tänkte att jag blir ju jätte trött ikväll om jag går upp nu så jag tvinga mig själv att sova tills L vakna! Lyckades somna TILLSLUT! Och drömde så klart en vidrig drömm... (Jimmie va otrogen) Vakna av att han satte på tvn ute i vardagsrummet vid åtta så då kunde jag lika gärna vakna jag med. Linnea kom strax efter. 

Skulle vart ute i Lycke och ätit påskmiddag idag men Linnea blev sjuk så vi fick vara hemma. Jag och Linnea har istället målat påskägg tills i mon som vi ska äta och sminka oss själva som påskkärringar! Hehe... 

Visst är vi söta! Haha... Linnea va glad iaf! Magen fick oxå bli sminkad

Spegelvänt så typiskt men ni fattar... Man ser inte alls lika gravid ut framifrån som åt sidan! Skumt! Hehe... 

Så idag, förutom sminkandet  har vi även kollat film. Såg frost (andra gången för mig men första för L) tycker den är så bra. Heja Disneys nytänkande. Det är inte alltid rätt att gifta sig med nån man precis träffat. Eller allt slutar inte lyckligt med en kyss! Och lite girlpower är de la ändå i den? Jo men lite tycker jag... Hehe... Se den om ni inte sett den! 

Sova kanske man skulle ta att göra? När var jag vaken så här sent senast?? Kan inte minnas de! Men de är knappt att mina ögon är öppna.. Haha... 

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback