Fredag!!!

Sitter i soffan och väntar på att klockan ska bli kvart i nio så vi kan gå till dagis. Så gott att bo nära.. Hehe... 

I natt har jag vart på toa säkert 5-6 ggr. Och efter varje gång när jag somnat igen så har jag drömt massa konstiga saker. Den sista drömmen drömde jag att mamma hade fått cancer... Alla va jätte ledsna och allt kändes bajs... 

Men sen drömde jag även om bebisen. Det var en kille och han va ungefär 3-4 år. Blond. Linnea va i skolan och jag satt i köket och han lekte... Kunde ju lika gärna vart Linnea jag drömde om, fast hon va kille. Eller nått... Hehe... Men den drömmen va ju lite roligare än den med cancern... Hatar cancer. Fast de finns väll ingen som gillar de? Inget man önskar att nån ska få.. 

När jag lämnat Linnea idag ska jag måla dockhuset igen. Och kanske tapsera/lägga golv. Kollade lite möbler på lekmer.se igår men de blev så himla dyrt... Vi får se om jag hittar nått på lekia idag... 

Ne snart ska vi gå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback