Go mörra!

Vakna 8 idag. Så skönt! Upp och åt frukost och klädde på oss och lekte lite. 
Kom till dagis tio i nio och det var inga barn där... Bara en fröken som var på väg där ifrån. Tydligen så va alla barn på ställets förskola för det var teater där. Hade jag helt missat! Dom hade skickat ut mail om de igår och jag kollar inte min mail varje dag. Men de löste sig ändå. Linnea fick gå med fröken dit :) 

Nu ligger jag i soffan hemma med stödstrumpor på.. Haha... Mamma köpte de i Ullared till mig igår så får se om de blir bättre. Fötterna och fingrarna har börjat svullna på mig lite då och då... 

Snart ska jag hämta Linnea. Ska på samtal om henne först. Ska bli spännande! Lite nervöst om jag ska va ärlig. Med det ska nog gå bra...! Hehe.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback