Hej då påsken!

Då va de söndag igen tänkte jag skriva men det är faktiskt måndag idag! Påskhelgen blev inte riktigt som vi planerat. Linnea blev sjuk i fredags morse så vi fick vara hemma och kurera henne istället. Men tur som det var så va de ju långledigt så vi hann allt att njuta ändå. Speciellt av solen! Linnea har vart mer ute på gården än inne när vi vart hemma. (Friska då) 

idag åkte vi till stranden med Jessica-familjen och det va riktigt gott där! Trodde de skulle blåsa men den vinden som var va änna skön! Barnen gick i bara tröja och trosor/kalsonger och kände på vattnet och kasta sten. Grilla gjorde vi med! Riktigt skönt! Såg på vattnet och ville bara dyka i!!! Men gick i och kände med fötterna och höll på att frysa fötterna av mig! Det var sviiiin kallt! Får va varmt några fler dagar eller kanske nån månad till? innan man kan bada.. E ju bara april så man har ju hela sommaren på sig att ta sitt första dopp! (Sa jag och lät som en tant) 

På torsdag går jag in i vecka 36. Alltså 4 veckor kvar till bf. FYRA veckor... De är lite! 

På onsdag fyller Linnea fyra. Och på fredag ska vi på 4-års kontroll. Och i helgen är det kalas för henne. Både lördag och söndag. Blir full rulle denna helg! 

Nu hickar bebisen med... Får nog röra på mig lite. Känns lite obehagligt ibland när h"n hickar! Hehe... 
Hörs en annan dag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback