Skärtorsdag

Idag har det känts som fredag hela dagen. Himla skönt att de bara är torsdag då.. Då "tjänar" man en dag! Haha... 

Idag tog vi ledigt från dagis jag och Linnea och åkte till lekstaden med Hanna, Jessica och barnen och Susanne. De va äggjakt där. Dom hade gömt små plastägg i klätterställningen som är där och hittade man ett så fick man byta in de i kassan mot en hemlig grej. (En liten godis i form av en kanin) Linnea hitta en ganska snabbt! Helt överlycklig! Sedan hitta Viktor en med och sen Theo. Tur att alla hittade varsitt iaf... Annars hade de vart orättvist! Tror jag läste någonstans att de bara fans 10 ägg gömda så det gällde att vara först till kvarn!! 

Efter de åkte vi hem till Hanna och sten och käka tacos. Himla gott! Så längesedan vi åt de så det va riktigt gott! Jag fick även låna deras skrivare så jag fick skrivet ut bilder till min bebisbok.Magbilder och sånt. 

Sedan åkte vi hem jag och Linnea och vädret har ju verkligen vart skit idag så det blev att baka en kladdkaka! Ska ju bli fint väder på lördag iaf! Så de gjorde inget att de regna idag... Hehe... Nu ikväll när Jimmie kom hem köpte han med sig middag. Jag orka inte laga nått... Sedan åt vi våran "påsktårta" som vi bakat. 

Det är kladdkaka med jordgubbar på... Men låter bättre att säga påsktårta... Haha... Då är det mer ok att äta den.. Hehe... 

Har även fått lite jämnare hårfärg ikväll. Jämnt brunt ! Blev bättre än vad jag trodde :) 

Nu ska jag borsta tänderna på Linnea som är övertrött. Så hon lär ju inte vilja sova en på ett tag... 

Hon fråga Jimmie förut om bebisen är en tjej om hon skulle heta Annie (Jimmie hatar de namnet) eller Volvo? 

Tack och hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback