Söndag

 Imorse sa Linnea till mig att jag har tuttar som Barbie. Sen la hon på ett asgarv, lite ondska i de kunde man nästan höra. Men jag tar det som en komplimang ändå... Vem vill inte ha tuttar som Barbie? 

Är så trött i fötterna just nu så att de kryper inuti dom! Fruktansvärt störande! Önska jag kunde ha en fläkt som stod och blåste kall luft på dom hela tiden... Mamma tipsa om blöta handdukar som man kan vira runt fötterna. Gjorde hon när hon va gravid med mig (tror jag hon sa) men just nu orkar jag inte gå upp och fixa de. Öppnar balkongdörren sen när Jimmie somnat... Haha... 

Idag åkte vi hem till Jessica och Molle och gick ut i de goa vädret. Eller vi trodde det skulle vara goare än var det var. Blåste en del men annars va de gött. Sedan korv med bröd till lunch :) 

När vi kom hem fick jag ÄNTLIGEN klätt om våran kökssoffa! Sitsen va äcklig med matrester och det behövdes ny skummgummimadrass. Så nu är de gjort. Blev till och med madrass och tyg över till linneas lilla soffan hon har i sitt rum. 

I morgon ska jag till barnmorskan och kolla magen :) ska bli kul! Linnea sa i morse att hon ville med när jag sa att jag skulle dit i mon. Så hon kanske ska hänga med? Vi får se... 

Igår åkte vi till Friskis och Svettis jag och Linnea. Dom hade tydligen börjat med nån nu grej som kallades för knatte. Jympa för 4-6 åringar. Utan föräldrar! Linnea tyckte de va jätte skoj! Föräldrarna fick vänta utanför så länge och de va stora fönster in till lokalen så vi kunde se barnen och barnen hade koll på oss med. Linnea sprang in utan problem. Satt fint i ringen och lyssna och gjorde som "ledaren" sa. Så de får vi testa igen! Hihi... Så stor nu... Snart fyller hon år med. 
Jag Planerar kalas för fullt mest hela tiden..  Haha... Måste hinna klart med dockhuset till henne med. I mon ska jag lägga golven och tapetsera i alla rummen. Kunde inte de sist för färgen hann inte torka tillräckligt. Skulle åkt och kollat dockhusmöbler men tiden sprang i väg så de hann jag inte heller... Men i mon kanske? :) 

Nu ska jag sova om inte fötterna tar kål på mig! Go natt!
Känns helt ok att de är måndag i morgon förresten... Hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback