Tisdag

Känts som om det är onsdag hela dagen idag! Jätte konstigt! Men de är alltså tisdag "bara". Igår vet jag inte vad de var med mig. Orkade inte nått. Så jag gjorde inge nått mer än att hämta och lämna Linnea på dagis! Hatar när det blir så. Man bara ser alla måsten i lägenheten och får panik men orkar verkligen inte göra nått... Skräp som ska slängas, disk som ska diskas, tvätt som ska vikas mat som ska lagas... Men idag har jag iaf fått handlat och plockat det värsta här hemma :) har även kollat på film så jag fått min vila med... Hehe... 

Just nu är Linnea hos Fanny och leker. Jag ska strax börja med middagen här. Lasagnette blir de idag :) 
Jimmie jobbar över så han är inte hemma för ens sent ikväll... Längtar till fredag... Haha... Linnea ska på kalas och om några veckor ska Linnea ha kalas. Håller ju på med ett dockhus till henne. Men får se hur det blir... Har varken lust eller ork till de... Jätte tråkigt...  Men i mon ska jag till nån affär i Gbg som har massa dockhus-saker så då kanske jag hittar lusten med!! Hihi... 

Nu ska jag börja med middagen! 
Tjoooo...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback