Torsdag -snart helg

Sitter i soffan efter att jag haft ett gympapass här. Känns så iaf! Jag har plockat bort leksaker och kläder i vardagsrummet... Haha... Men med massa extra kilon på sig och speciellt kulan på magen så är de som ett gympapass! 
Sitter och tittar på magen lite då och då. Man ser verkligen att det rör sig där inne. Nästan läskigt på något sett! Hehe... Vänder och vrider sig med lååååånga tag där inne. Idag är det ny vecka oxå! Vecka 34 idag. Skulle förlossningen sätta igång så stoppar man inte den nu... Läskig tanke! :) men vet att jag kommer gå över tiden så här är ingen panik. 

Fick fortsatt med dockskåpet idag med! Nu är det inte längre rött med vita knutar utan rosa med gråa knutar! 

Här på bilden har jag inte målat de gråa än utan börjat med det rosa bara... Ska måla en gång till i morgon. Har haft sån ångest över detta hus att jag inte orkat ta tag i de. Men idag fick jag ork! Haha... Så i mon ska jag måla det igen när Linnea är på dagis och åka till en lekaffär och se om dom har dockmöbler. Om jag hinner... 

Gött att de är fredag i mon! Älskar fredagar! (Om ni inte visste...) 

Linnea leker med Fanny här just nu. Busungar säger jag bara... Känner att mitt tålamod är inte den samma som de brukar... Skyller på graviditeten! 

Nu ska jag snart göra middag! 
Gorme middag med köttbullar och makaroner! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback