Flytta, barnvagnar och kalas

Jag längtar tills vi ska flytta. Längtar ihjäl  mig snart så mycket jag vill flytta!!! Ska bli så gött att bo större. Och på landet. Nära havet. Sista oktober får vi nyckel! Känns som en evighet... Haha... Men ska hinnas med mycket innan dess. Packa bland annat... Rensa så gott det går i allt bråte vi har... Kul på ett sätt att bli av med sånt man inte använder samtidigt som de är väldigt tidskrävande... Ni ska se våran källare.. Knökad av saker. Men de är ändå saker vi behöver. Tex mina fotoalbum. Dom vill jag inte slänga. Julsakerna ligger i lådor där. En grill. Köksbord. En barnvagn. Vi har 3 barnvagnar nu..., Ville har ju en Emmaljunga med liggdel som vi använde nu. (Sittdelen till den finns i källaren) plus en Emmaljunga sittvagn som är Linneas gamla. Och en vagn jag ska ha när jag börjar jogga sen som står ute hos mamma och pappa... De e ju bra att ha  massa vagnar, eller hur! Haha.. 

På tisdag börjar Linnea förskolan igen. Som hon har längtat! Vi har haft nedräkning i en vecka nu. Så idag va det bara idag och en dag till så ska hon få börja. Gött med lite bättre rutiner och att hon får träffa kompisar på dagis igen. Hon va på kalas hos en dagiskompis idag faktiskt. Kalaset va på lekstaden och det var väldigt populärt bland alla barnen! 11 st va dom på kalaset. 

Det prickiga är från Linnea. 
Jag fråga om hon ville att jag skulle gå eller stanna men hon ville att jag skulle stanna sen sprang hon iväg och jag såg inte henne på en bra stund. Haha... 

Nu ska jag sova. Ville vaknar la snart och är hungrig...! Passa på att sova innan hehe... 

Kommentarer
jessica säger:

Harkel harkel ny uppdatering snart kanske;)

2014-09-18 | 18:15:24
Bloggadress: http://lillanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback