Alla hjärtans dag 14 feb

Idag är det min favvo dag. FREDAG! 
Handla efter jobbet lite smågrejor för i kväll och sen slappa hela eftermiddagen!! Kan de bli bättre? Hihi... Sånt tråkigt väder ute. De snöregna förut. Då är man glad att man är inomhus! 

Va ute i Lycke igår och skrev ut bilderna till min bebisbok och fick med mig lunchlåda till både mig och Jimmie hem. Himla bra tycker jag! Och gott va de. Kalops! 

Alla hjärtans dag i dag med. Inget vi firar i våran familj. Köpte iof en present till L förra året men i år blir de inget. Har inte köpt nått än iaf! Haha... 

Linnea börja prata om påskharen för någon dag sedan. Hon vill ha ett sånt där stort ägg med godis i. Fick förklara för henne att den kommer när påsken är här, till våren. Men hon sa de i morse igen att hon ville ha ett påskägg. 

Hon blev även sur i morse när vi kom till dagis och hon tatt av sig jackan. HELT fel kläder hade hon ju på sig. "jag är inte fiin" sa hon och la armarna i kors och världens suraste min... "Jo du är jätte fin!!" sa jag. Men hon skulle ju ha klänning och strumpbyxor på sig... (Hon hade tunika med Pippi på och tajts) så de gick inte alls... 
Mamma säger att jag va oxå väldigt tjejig när jag va liten, vilket jag kan komma ihåg när jag tänker tillbaka. Men kommer inte ihåg att jag va så noga med kläderna??? När man är 3 år?? Nu är jag inte noga med de.... Samma kläder dag ut och dag in. Haha... 

Jaja... De lugnade säkert ner sig efter att jag gått... Brukar de göra.. 

Snart dags för mera jobb innan jag tar helg!! Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback