Fe-fe-fredaaaaaaag!!!!

Idag blev de kycklingsallad till lunch! Nyttigt och duktigt va??? :D (bara så jag kan möla ikväll... Haha) 

Bakade en browniekaka igår som vi ska ha ikväll med grädde till. DET kallar jag fredagsmys!! Haha... Får la se om resten av familjen går med på de... :P 

Nu prata jag med Jessica hela rasten istället så nu hinner jag inte skriva mer. Bäst att jobba klart så man kan gå hem! Hihi... 

Och hämta Linnea... Vill inte de. Jag vet det låter hemskt men det är jätte jobbigt att hämta henne nu för tiden... :( men hon kan ju inte stanna där hela helgen! De vill jag ju inte heller att hon ska göra men ÅNGEST ska man väll inte behöva ha för att hämta henne... 
Ne jobba va de! Håll tummarna för mig senare... Hehe :P

Kommentarer
Jeanette säger:

Om de är någon tröst så vill inte Jesper heller gå hem. Springer runt å hittar på mycke, skriker å beter sig illa. Å de spelar ingen roll vilken tid man kommer, lika illa vilket som. Kanske kan be fröknarna att förbereda Linnea innan du kommer, börja hjälpa henne med ytterkläderna......

Svar: Det var faktiskt lite skönt att höra :) Ja får nog be dom göra det. Iaf säga att snart kommer mamma så du vet, eller nått till henne...
Josefina

2014-02-07 | 23:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback