Fredag ❤️

Idag blev de en väldigt enkel lunch. Billys  panpizza... Haha... Inte ofta jag äter de men blev ingen matlåda igår så fick bli en sån idag. Brukar ha de hemma till Jimmie när han har sina ätardagar. (Dagar han aldrig blir mätt och äter hela tiden, eller kvällar när han är hungrig) Det va en stor gladiator på skälva paketet jag köpte häromdagen. Tror han heter Hero? Rakad huvud, pitbulltatuering på bröstet (har jag för mig) Äter man alltså billys panpizza blir man så stor och stark! (Och hårlös?) som han...? Hehe... 

Idag är det den där goa dagen fredag. Längtar efter Linnea nu. Ska bli kul att hämta henne! Så skönt att hon inte har dom där hemske utbrotten mera. 
Igår när vi va ute i Lycke blev hon arg på mig för någonting, kommer inte ihåg vad... Då säger hon att hon och pappa ska flytta från mig. Bo nån annanstans. 
Vad får hon allt ifrån? Hon har sagt så förut när hon e arg eller man säger till henne om något. Ja hon är rolig ibland. 

Netten, Jesper och Jennifer kommer även idag och ska leka/fika! Kul med främmat! Annars blir det nog inte mycket gjort idag... Slappa. 

Undrar när mina papper från försäkringskassan kommer. Vill veta om det går igenom. Om jag ens har skickat alla papper rätt...? 

Nu ska jag skriva lite mejl innan jag ska diska och sen gå hem! Hihi... Tjoooo..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback