Go kväll alla!

Söndagar har nog dom bästa tv-programmen. Tyvärr! Bättre dom satt dom på fredagar. Då finns de inte nått vettigt att se... Fast snart börjar Lets Dance igen och då har man nått att kolla på! Hehe... 

Idag va vi på kalas. Det började inte för ens klockan 14 så innan kalaset gjorde vi inte mycket... Gick runt mest här hemma och va arg. Pyssla med Linnea och busa en del men kände mig trött och hängig imellan åt... Inget kul alls... Tur jag ska till barnmorskan i morgon så jag kan klaga av mig! Haha... De har hon sagt själv att det är därför man går dit! Hehe... 

På kalaset blev de god middag med kött potatis och brunsås och goa grönsaker! Även glasstårta senare! 

I morgon är de jobb igen... Vill inte... Eller jag vill inte gå upp så tidigt rättare sagt. Ne nu ska jag borsta tänderna innan jag blir för trött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback