God morgon lördag!

Vakna av att Linnea kom in skit pigg kl 6.30 ungefär... -Mamma jag är hungrig. Får jag tända lampan. Kan jag få lördagsgodis. Uuuuuhhhh..... Lände jag då. Hade världens goaste dröm så va någon helt annan stans när hon väckte mig! Haha... 

Men nu har vi ätit frukost kollat Barnkanalen och satt 2 st satsar av bulldeg. Börja fundera på vad det va vi skulle göra idag. Just de! Paket till Carina och Alexandra. Ja just de!!! MIN BIL STARTADE JU INTE IGÅR!!!! Så jäääävla onödigt... Varför kan den inte bara starta...? Igår efter jobbet så va den helt död! Så vi ska se om vi kan bogsera hem den idag... Kollar ut och snö och regn öser ner... Aaaaarrrh!!!! Jaja... Vad ska man göra... Måste få hem den.. Tur Jimmie har bil...

Ne dags att baka bullar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback