Hej torsdag och vecka 25!

Idag går jag in i vecka 25. Önska de va 35... Haha... Ne då. Ska njuta så mycket som möjligt för får Jimmie bestämma så är det sista gången jag är gravid. (Han vill bara ha 2 barn) själv är jag osäker. Får testa två stycken. Jag kanske tycker de räcker med? :P 

Igår va de apt ja. Hämta Linnea 17.15 ungefär och hon blev sket ledsen igen.... Denna gången va hon ensam kvar med fröken och dom skulle låsa. Så kom jag å störde... Tyckte hon. Men när både fröken och jag förklarat att hon inte kunde låsa för ens jag kom ändå så lugna hon sig ganska snabbt :) 

Har tänkt på en del på att Linnea e så ledsen och arg när jag kommer. Hellre de än att hon ska gå och längta hela dagen efter mig. Måste ju betyda att hon har det bra på dagis om hon inte vill hem? :) 

Börjar känna av mer och mer i kroppen att man är gravid alltså... Att böja sig är jobbigt och bära är jobbigt. Allt är lite extra jobbigt hehe... 

Snart mera jobb. En kortis som vanligt. Sen är det hemgång i regnet och hämta L. Får se vad vi hittar på :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback