Hejsan onsdag 5 feb

Då va man på rätt sida av veckan igen! Idag är det även apt för mig så jag slutar inte för ens 17. Känns bra ändå för Linnea har vart så himla sur dom senaste gångerna jag hämtar henne. Jag kommer alltid och förstör när hon har så himla kul... Alltid mitt i en lek osv... Så idag blir det att hämta henne efter kl 17 så då hoppas jag hon lekt färdigt! Hehe... 

Igår va jag ju så himla hängig och trött men tänkte att Jimmie är ju hemma vid halv fem då kan han ta Linnea så kan jg vila mig. Tills jag kom på att han slutade ju kl 18!!! Då blev jag ännu tröttare.... Men vi satte oss i duschen en stund jag och Linnea efter maten och där flög tiden iväg så när vi var klara va de dags för Bolibompa :). 

Haft ont i magen idag med. Vet inte om det är stress eller magen som övar sig med samandragningar eller vad det kan vara... Ont gör det och det blir bättre när jag suttit en stund. Men de har man ju inte alltid tid med... Ska söka om havandeskapspenning nu så hoppas jag att det går igenom. Fast ska inte ha det riktigt än... Vill igentligen inte gå hemma å vänta bara... Men vill inte heller gå på jobbet och ha ont och må dåligt... 
Får skicka in papprerna så får vi se vad försäkringskassan säger... 

Satt och fyllde i papprerna igår och man blir ju inte klokare direkt... Ringa dom kan man ju glömma. 3 av 3 gånger jag har ringt dom nu det senaste har det vart hög belastning hos dom och dom ber en ringa senare.... Störande... Jag får väll helt enkelt fylla i och skicka in så får dom höra av sig om det skulle vara nått fel... 

Idag blir det enkel middag eftersom jag slutar så sent. Fiskbullar i hummersås med ris. Gott och enkelt! Hehe... 

Bumlingen leker rövare i magen nu. E nog för att jag ätit och nu ligger stilla. Känns som hela magen hoppar på mig vissa gånger... Haha... Läste i min gravidapp att om 1-2 veckor så brukar bebisen i magen känna av och "svara" när man knuffar på magen. Nu har h*n bara gymnastikövningar där inne känns det som... Haha... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback