Lunchrast

Fötterna i högläge och röven i soffan. Så där ja. Önska jag va hemma nu så man kunde slumra till en stund! Haha...! Linnea har vaknat tidigt både lördag och söndag jag har däckat tidigt hela helgen och vakant tidigt. Fast i lördags såg vi mello i Lycke så då somna jag inte så tidigt. Igår somna jag innan så ska det låta va slut... Haha... 

Linnea kom in 05.30 i morse och berätta att hon drömt något. Så hon fick lägga sig under mitt täcke och på min arm så berätta hon att vi va med Diesel hos tandläkaren men då kom det en dum man och ville döda Diesel med kniv. Och sen började jaga Linnea... 

Stackarn :( Mardrömmar är inget kul när man är liten. Vet själv när man hade det när man va liten och vågade knappt somna på kvällen efter... 

Idag ska jag till barnmorskan. Ska bli himla gott att träffa henne. Va längesedan nu... 

Kollade lite på hm hemsida förut... Tänkte köpa lite kläder som passar mig. Finns inget tråkigare än att inte ha kläder. Ett par mjukisar har jag och ett par jeans. Ett par jeans till hade vart gott att ha. Sen några snygga (men absolut sköna!) t-shirtar hade vart bra... 

Nu hamna jag i ryggläge... De va skönt! Haha... Inte långt kvar på rasten bara. Hoppas jag får brev från försäkringskassan idag om att min gravidpenning gått igenom... Orkar inte mer snart... 
Håll tummarna för mig! 

Go natt tänkte jag skriva men sova ska jag ju inte göra! Hahaha!! 
En på jobbet som ritat mig! Hehe :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback