Måndag 10 februari

Bara jag som räknar ner till barnbidraget? Känns som pengarna rinner ur händerna på en... Även om man försöker snåla och leva ekonomiskt så känns det som pengarna har gått åt väldigt mycket denna månad. Vet inte varför. Eller vad vi gjort... Haha... Jaja... 

Måndag idag! Ny vecka. Ny dag. Kände mig så där taggad när klockan ringde. Men nu känns det bättre. Linnea va svårväckt idag med. Somna sent igår. Men när hon fått i sig sin macka så va hon glad och go. De där monstret som kommer fram lite då och då fans inte i morse. Skönt de. Kommer la när jag hämtar henne i eftermiddag... I fredags slapp jag monstret. Trodde absolut att hon skulle få ett bryt på mig när jag kom men icke! Mer sånna dagar, tack! 

Avundsjuk på alla som har sportlov nu. Vill me va hemma... Men snart är jag med de. I ett år till och med! Längtar! Hehe!! Till sommaren är jag tvåbarnsmor! Sjukt... Sjuktkul med! 

Nu ska jag vila mig innan mer jobb! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback