Mätt tjockis

Hua mig vad mätt jag blev! Gött de. Inte roligt att va hungrig... :) 

Idag är det Allgott och Villgott på kvarnkullen. Jag vill gå med Linnea för jag tror hon hade tyckt de va skoj. Men samtidigt så är det klockan 18 isf och när det är min vecka att lämna så går vi upp så tidigt på morgonen så hon kan lätt somna klockan 19 på kvällen... Ne. Får nog vänta med det... Får bli en annan dag. Jo så får det bli. 

Bumlingen sparkar och har sig som vanligt i magen efter att jag har ätit. Haha... H"n har nog kommit på att vända sig oftare nu. Tycker sparkarna kommer uppe i magen mer nu än innan. Eller så kanske h"n boxar mig med nävarna! Haha... Vem vet! 

I morse när klockan ringde trodde jag att jag ställt klockan fel. Tänkte att jag kan ju inte gå upp nu. Får vänta tills den ska ringa på riktigt. Men så kollade jag va klockan var på våran klockradio och såg att jag visst skulle gå upp... Suck,.. Så segt. 
Idag gick det bra att lämna Linnea iaf... Hon sa hej då och börja leka med en gång. 

Och igår! Det måste jag ju berätta! När jag skulle hämta Linnea så möte jag en fröken som va ute med två barn. Hon fick syn på mig och sa att dom glömt att säga till Linnea om att jag skulle komma snart (som dom skulle göra för att se om de gick lättare att hämta henne) 
Så hon sa till mig att stanna där så skulle hon springa in och säga till en Annan fröken de. Så jag satt och vänta i 5-10 min och sen gick jag upp. 
Linnea kom springandes mot mig och ropa MAMMA!!! Jätte glatt! Och krama mig. Vilken lättnad! Vilken skillnad! Jag var lycklig! 

I morse när jag väckte henne och hon vaknade till sa hon: Mamma, idag kan jag väll få stanna på dagis till klockan sex? 
Haha... Tur hon gillar sitt dagis! 

Fick för mig att jag skulle baka kanellängder i helgen. De va längesedan! Och gott är de! Orkar jag på lördag så blir det nog så :) på söndag ska vi på kalas. Jimmies moster och kusin fyller år. Blir söndagsmiddag där och massa kalasande. 

Nu låter de som barnen börjar bli färdiga här utanför. Dags att börja jobba! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback