Natten för längesedan

Sova ska jag göra typ nu... Va bara tvungen å skriva lite först... Haha! 

Min bil funkar igen!!! Satte  startkablar på Jimmies bil och min och den gick igång med en gång! Så nu älskar jag min bil igen! Haha... Jimmie hade ett batteri på jobbet som va laddat (som va till min bil) så vi bytte till de och nu går den som aldrig förr! 

Vart en sväng på Frölunda torg i dag med. Letade (och hittade) paket till kalaset i morgon. Fick även lunchat där med. Första gången på subway! Jätte gott va de! 

Nu ikväll va vi hemma i Lycke och kollade mello. Käkade även räkor och kräftor. Är mätt ännu. Åt tills jag va proppmätt och lite till. Det gör jag aldrig om! Ush va dåligt man mår efter de.. Vi åt vid 18-tiden och jag är mätt ännu (klockan är efter 22) Men jag upptäckte att de va hundra årsedan jag åt kräftor och dom va jääävligt goa! de va bara att möla! 

Ne sova skulle jag ju göra... I mon blir det kalas på dagen... Inte mycket annat som hinns med då! Men vad gör de! :) 

Go natt!

Detta kändes som jag. Ungefär varje kväll e de så...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback