Onsdag, rätt sida av veckan!

Idag känns det som jag inte riktigt fått upp ögonen. Är såååå trött att jag hade kunnat lägga mig varsomhelst nu och sova... Haha... Linnea kom in till mig i natt igen och vill sova bredvid. (Jimmie satt ute i soffan, han somna  väll inte för ens vid närmare 2-3 tror jag? ) 

Men man ligger och sover så skönt så blir man "störd" så ska man somna om och jag vet inte vad som hände men började svettas som ett as så hade svårt att somna om... Men lyckades tillslut. Har vart så några nätter nu dom senaste dagarna. Men det är väll bara att vänja sig! När bebisen kommer så blir de väll så nästan varje natt :) 

Idag ska jag äntligen hämta nya bilen. Ska bli skönt med centrallås!! Måste köpa klädsel till bilen med bara... Ljusklädsel känns som de kommer bli smutsigt lika fort som man startar bilen! Hihi... 

Idag är det även 28 årsedan Olof Palme dog. Så ni vet! Alltså fyller jag 28 i år... Haha... Jennifer fråga hur gammal jag va häromdagen då hon va hemma hos oss. 
-Jag blir 27 i år, svara jag. 
-Blir Hanna 25 i år då??? Fråga Jennifer. -Nej men de fyllde hon förra året... Men då måste jag bli 28 i år då ju! 
Haha... Illa när man glömmer hur gammal man är redan nu... 

I morgon kommer lönen! Inte fel alls!! Den är så välkommen så! 
Ne, om man skulle vila lite innan mer jobb...! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback