Tisdag hela dagen

Veckan rullar på även om de inte känns så hela tiden. Gör man saker så går de fortare. 
Igår va de sånt himla fint vårväder så jag och Linnea åkte till fontin efter jag vart hos barnmorskan och matade fåglarna där. Lite mysigt att bara åka dit lite då och då. 
Allt såg bra ut hos barnmorskan förresten! Bebisens hjärta klappa på bra och dom mätte magen (hon hade en som höll på att utbilda sig till barnmorska med sig) tog stick i fingret och lämna urinprov och tog blodtryck. Allt va kanon. Plus att jag fick klagat av mig lite med... Haha.  Hon är så bra min BM. Hon har lösningar på allt. Så skönt. 

Idag va de inget bra väder alls ute... Pissregn hela dagen. Så jag och Linnea åkte till oasen i Kungälv. Där har inte jag vart sen skolan tror jag! Haha... Va där i 2 timmar. I barnpoolen. Linnea va lycklig iaf. Jag frös lite imellan åt men ska inte klaga. Så dit åker vi nog igen :) 

r vi kom hem åt vi middag och nu kollar vi barnprogram. Jimmie kom hem precis med. Sova snart kanske...? Trött man blir av att vara i vatten ändå!

Ne nu ska jag va social en stund! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback